Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Η Γειτονιά μας...

Η ΑΛΛΗ ΟΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΥΡΩΤΑ.....

Ηλιας Παναγιωτακακος

Φωτογραφία του χρήστη Εν Ελει.
Για να συνομιλήσετε με το χρήστη Ηλιας και άλλους φίλους, ενεργοποιήστε τη Συνομιλία.

Έναρξη συνομιλίας

Κυριε Ηλία Καλήμερα σας. Είναι κατεπείγον η συζήτηση με τη μορφή του κατεπείγοντος στο Δ.Σ σας για την ανάπλαση της πλατείας και οι κυκλοφοριακές της ρυθμίσεις σας?.
==ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΏ ΌΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΊΝΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ ΜΕΛΈΤΗ ΤΩΝ ΟΜΒΡΊΩΝ ΥΔΆΤΩΝ ΓΙΑ ΌΛΗ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΊΑ ΜΟΥ. ΑΠΌ 1.8.2014 Ο ΔΗΜΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΆΣΕΙ ΚΑΘΌΛΟΥ ΚΑΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΤΟ ΟΡΚΟ ΜΟΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΈΧΕΤΕ ΑΡΧΊΣΕΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΊΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΚΟΠΉ ΆΜΕΣΑ...ΣΕ ΆΛΛΗ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΏΤΟ ΘΌΡΥΒΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΎΣΩ ΘΑ ΈΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙ ΑΠΌ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ.ΝΑ ΜΗΝ ΚΆΝΕΙ ΤΟΝ ΚΌΠΟ Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΝΑ ΈΡΘΕΙ ΆΛΛΗ ΉΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΊΑ ΜΟΥ. ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΈΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΦΌΡΑ ΤΑ ΑΣΤΕΊΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΟΣ ΈΛΑΒΑΝ ΤΕΛΟΣ. ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΥΝ ΟΙ ΡΗΤΡΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ Η ΑΛΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ...ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΣΑΣ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΣΚΑΛΑ.ΣΤΙΣ ΚΡΟΚΕΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΡΑΧΟΥΛΑ.ΑΛΛΑ ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΘΑ ΤΗ ΔΩ ΠΡΩΤΑ...ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ...ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΑΜΒΑΚΟΛΟΓΟΣ Παν. ένας ασήμαντος ανθρωπάκος της άριστης διοίκησης του δικού σας δήμου...που αποφασίζει για δικούς του λόγους και για ειδικά συμφέροντα!!!.

Τέλος συζήτησης
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΑΚΟΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΙΣ 12:11 μ.μ απο το blog αυτό που δεν ειναι σαν όλα τα άλλα που γνωρίζουν κάποιοι κυριοι...που νομίζουν ότι επιτελούν σημαντικό έργο για...άλλους τόπους με τον πιο αστείο τρόπο,καλό θα ειναι να αλλάξουν πορεία...εδώ στην γειτονιά μας να μην έρθουν καθόλου...εάν δεν πράξουν στο μέγιστο όλα τα παραπάνω θα βρεθούν προ μεγάλης εκπλήξεωςΑΔΑ: 6ΟΡ2ΩΡΛ-ΥΦΙ - Απόφαση σχετικά με κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιοχής κεντρικής πλατείας Κροκεών